söndag 9 november 2008

Jaaaaaaaaaaaaa!

Grattis Kalmar FF till det allsvenska guldet! Efter att ha toppat allsvenskan sen den fjärde omgången var det dags att ta emot bucklan. Hurra! Klicka på bilden så förstår ni hur glad jag är.



Jag lever i en fotbollsfamilj med tre söner som spelat fotboll sen de lärde sig gå. Nej, vi heter inte Elm även om sönerna är i samma åldrar och har mött bröderna Elm i matcher och cuper genom åren. Jag är ett stort fotbollsfan och självklart tillhör mitt hjärta KFF. Så himla kul!

5 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

GRATTIS!

Anonym sa...

SM Guuuuuuuuuuuuld! Ja, vad vi är bra/ Henke

Anonym sa...

Hejsan!

Även jag tycker att det var TOPPEN att Kalmar FF tog hem årets allsvenska - det var de VÄRDA!!! :-)

Tro det eller ej, men det är faktiskt en dörr (och inte en grind - även om det mer ser ut som en sån!) på första bilden i min fototriss! Snacka om fallfärdigt hus, med andra ord... ;-)

Ha en fin-fin kväll! :-)

Helena Dovier sa...

Ja ja, okey då - grattis! :-) Jag är ju så ointresserad av fotboll som man över huvud taget kan vara, men efter mitt nyss avslutade år med du-vet-vem så får jag väl ändå säga att det var kul att Kalmar vann. Kan tänka mig att det gick livat till i stan när det hände!

Lyckades snika in en efteranmälan häromdagen till en inoff på söndag, så då ska Justus och jag in i ringen igen och härja :-).

Kram från Helena

Lena sa...

Sitter här i min KFF-jacka och läser ikapp alla gamla blogginlägg. Jag fylls av värme igen, när jag läser det du skriver. Jag älskar Kalmar FF och blir lika lycklig varje gång jag blir påmind om segern. KRAMEN!