söndag 20 juni 2010

Bildligt talat v 25

 Fler bidrag finns hos Mimo

11 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Ja, i morgon sitter jag på den här båten men då ska fören peka mot Visby i stället för Oskarshamn. Jag ser fram mot några härliga dagar på Gotland/Lis

Monica o Jacob sa...

Snygg bild, ha det så skönt på Gotland vädret ska visst bli
fint;-)

Rajson sa...

Oj vad dessa båtar ser stora ut!
Trevlig resa till en fantastisk plats!

Pialotta sa...

Härlig utflykt förstår jag:)
Ja det har verkligen öst på mellan solstrålarna här nere i helgen..

Della sa...

Vad stor den ser ut. Trevlig resa imorgon!

Lasseivomma sa...

Snygg bild på jättebåten. Gotland är som Öland, men lite större och med sämre kommunikationer, tro mig, jag gjorde lumpen där.

Olga T sa...

Önskar dej en skön vistelse på denna vackra ö!! I det vädret du visar på bilden hade jag gärna åkt båt. Vacker och vilsam bild!

Cecilia Artista sa...

Ha det så härligt på sköna Gotland! Vacker bild på båten med omgivning!

Wildhearts sa...

Vilken häftig bild! Hoppas att du får det riktigt bra på Gotland.

Eva-Lena sa...

Åh, vad avundsjuk jag blir, min resa dit, går inte förens i augusti! Önskar er en underbar vistelse på min favorit Ö :)!

Kram E-L

Nettan sa...

Snygg bild på båten.
Du får alldeles säkert härliga dagar i Visby!

Ha det så gott // Nettan