onsdag 1 september 2010

Rost

20 kommentarer:

S o F sa...

Åhhh, va fint!

Detta skulle jag gärna fotografera också.
Var och vad är detta för något?

Kul med bilder som väcker funderingar!
Tack/Ha det gott!

Michèle Dassy sa...

Magnifique! I like that very much.

Erik "Semlan" sa...

Snyggt foto som väcker mitt intresse. Redan de uppsträckta händerna får mig att undra. Statyer som verkar ha samlats till något väckelsemöte?!
Spännande!

Wickans värld sa...

...eller är det några som stått för länge i en kö...?
Fin,rostig bild!

Anna Carin Ahlander sa...

Man blir alldels tagen av sina egna tankar när man ser en sån här bild! det väcker en massa funderingar! vad tittar de på? varför räcker de upp händerna??, de ser ut som om de är nöjda!
Snyggt fångat!!hade varit kul och se hela "bilden" var är den tagen??
Mvh// Anna

Pialotta sa...

Tankar till en svunnen tid.. tankar till religion, tankar till tacksamhet:) .....men vad är nu detta för staty tro? Mycket läcker bild. Ha de../P-L

Maria Thorbjörnsson sa...

Min första tanke..prisad var...och så vidare..gillas mycket..Maria

ormbunke sa...

Blir helt tagen av kvinnans ansikte. Härlig rostig bild. Ha de gott. Anita

Anni sa...

Och liiite grön mossa desutom - så makalöst vackert och tankeväckande!

Resa med Herbert sa...

Fint foto som man kan titta på länge och fundera över vad dom gör och tänker på.

Må gott, önskar Irene

http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/

Johanna S sa...

Mycket vackert - snyggt placerad fokus - den här bilden var riktigt bra!

Pockethexan sa...

Tummen upp för din vackra bild!

Kramis!
<;D

Cecilia Artista sa...

Vackert vackert! Jag undrar förstås också var de står och varför de håller upp sina händer ..

Wildhearts sa...

Så läckert!

Niklas exponeringstränar sa...

Fin komponerat och nästan lite vinterkänsla i bilden. Gillade annars bilden nedan på badstegen (bild 2 uppifrån).
Jaha, så ni har mkt svamp hos er!? Vi har inte hittat någon förrän i helgen som gick. Det är väl många som letar i skogarna och vi har väl inte hittat "vårt" ställe än. har ju bara bott här i tre år. Men det kommer väl.
Ha en skön kväll.
/Niklas

Pysselfarmor sa...

Ojdå vad är detta för statyer och vilket är budskapet de förmedlar...fiiiint!

Karins fotoblogg sa...

Cool bild! Snyggt skärpedjup. Jag får dock lite obehagskänslor av händerna som sträcks upp. Kvinnan ser mild ut i sitt ansiktsuttryck medans mannens är något bistrare. Tänk så olika en bild kan tolkas! Vad är det för statyer?

Ha det gott, kram!

Ninni sa...

Jag blir också så nyfiken på hur statyn ser ut i helbild. Är det ett religiöst motiv?
Men såhär gillar jag det jag ser. Snyggt!
Må så gott!
Kram Ninni

Eva-Lena sa...

Vilken suverän bild du fått till här, gillas mycket!!

Ha det gott/Kram E-L

Lisa sa...

Häftig bild!