onsdag 27 oktober 2010

Längtan


14 kommentarer:

Maria G sa...

Underbara sommarkvällar vem längtar inte efter det... :)
Underbar bild!
Ha en bra dag!

Johanna S sa...

Vackert - vilket härligt perspektiv !!

Anni sa...

Sådana kvällar kan man inte få för många av! Underbart vackert!

Pialotta sa...

Riktig Längtan i din skira bild.. så himmelskt:)

Lisa sa...

Mmmm längtar också efter de varma sköna sommarkvällarna.

Camilla Alvén sa...

Härlig bild, ljuvlig färgton och snyggt fångad fågel.
Ha det bra
Kram

Gbgmamman sa...

Mycket fin bild!

mimmi sa...

Vilken underbar bild :) så mjuk och så fin .. jag längtar till våren så det blir nog en LÅNG vinter för mig då :)

Erik "Semlan" sa...

Snyggt foto. En slags dubbel längtan, efter friheten som måsen kan symbolisera och så längtan efter sommaren. Ack, de sköna varma sommardagarna och de härliga ljumma kvällarna. Har provat på (ungefär som en fågel) att drakflyga. Härligt och verkligen frihetskänsla. Sommarkvällar gillar jag mest och längtar efter.

Della sa...

Vacker med fågeln. Tänk att kunna flyga så...

Olga T sa...

Mmmmm. Instämmer med Eriks kommentar bortsett från drakflygningen då som jag inte provat :)

Karins fotoblogg sa...

Så vackert! Vilken fin färg på himmeln som speglar sig fint på måsen! Snygg komp!

Må gott, kram!

Susanne sa...

Vacker tolkning på temat och snyggt beskuren bild! Får i alla fall mig att längta efter sommaren!

Freedomtravel sa...

Vilken härlig frihetskänsla i den här bilden!