söndag 14 november 2010

Bildligt talat v 46

Fler bidrag finns hos Mimo.

11 kommentarer:

Pumita sa...

Hihi, vilken filur! Kom att tänka på filmen Amelie där trädgårdstomten rymde ut i världen och skickade kort från olika ställen. =)

Della sa...

Visserligen har han mössa men lite tunnklädd verkar han vara i alla fall. Fast han ser glad ut ändå.

Marie sa...

Hujedamej. Trädgårdstomtar får mig att ryyyyyyyyyyyyyysa. Dessa var lite speciella. Gröna gubbar från Mars i förklädnad kanske ;-)

Wildhearts sa...

Jag som tyckte att jag hade varit i en troll/tomteskog i dag, men något sådant hittade jag aldrig ;-)

Monica o Jacob sa...

Dom får mej att tänka på filmen The Full Monty;-)Stackarn har ju gått sönder också.

Rajson sa...

Tomten har kvar sommarskruden!!??

Pysselfarmor sa...

Men ojdå---- e' han grön av avundsjuka ;-)

skoj!

Anonym sa...

Very cute and interesting photos!!!

Kvasthilda sa...

Men oj, stackars tomten. Vem har spillt så mycket grön färg över honom?

Erik "Semlan" sa...

Jag har alltid funderat över hur en irländsk tomte ser ut. Han är grön så klart! Undrar lite över detta färgbyte hos tomten... vill han smälta in i vårt ofta gröna julväder?

Ninnie sa...

GRÖNA tomtar...!!?? Det ser inte riktigt friskt ut!