tisdag 24 maj 2011

Skynda er till Öland om ni vill krypa runt bland orkidéer.

10 kommentarer:

Britten sa...

Vilken härlig bild!
Massor med färg behövs just idag när det är så grått och regnigt.
Var på Koster för ett antal år sen och där finns också många orkidéer.
Ha det gott!

Hero sa...

Så vackra de är och färgen är verkligen underbar. En bra idé med orkidéer på Öland. Har tänkt ta mig tid med kameran den här helgen så kanske tar jag en tur dit:) /kram

Linda sa...

Ramlade över din blogg via en annan. Din sida är verkligen inspirerande och du bjuder på många vackra bilder. Hit återkommer jag gärna!

Linda

Della sa...

Fantastiskt fina. Synd att jag inte har möjlighet att åka dit just nu.

Peters bildmagi sa...

Härlig bild :-)

Mimmi sa...

så fina :) vilken härlig bild :) här är det lite svårt att fota blommor just nu .. för det har blåst full storm i flera dager nu.
kram/Mimmi

Ninni sa...

Så fina de är! Och så synd att det är så långt för mig att åka...Jag får nöja mig med en Stockholmstripp:)
Må så gott!
Kram NInni

Karins fotoblogg sa...

Å, det skulle jag gärna göra!! :)

Vilka fina färger!

Kram!

Linda Ekenskog sa...

Vilken läcker lila färg de har!

Ingmarie We sa...

Ja, det var länge sedan jag var på Öland! Fina foton.