lördag 23 augusti 2008

Loppisfynd - värsta kapet

Jag är ingen loppisfantast men på Stadsmissionen är det trevligt att göra ett besök då och då. Och idag gjorde jag ett riktigt fynd. Sex kaffemuggar som jag föll pladask för. Snygg form, fantastisk färg och helt felfria. Och priset för alla sex var.........20 kronor. Vi har testat dom och de var goda att dricka ur också.

Sista bilden visar en islandshäst som jag köpte för sådär 10-12 år sen när jag var i min värsta rida islandshästperiod. Hittade den idag när jag rensade skåp och tyckte absolut att den skulle få komma ut i gröngräset en stund. Tycker fortfarande mycket om den.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fynd!!! De kopparna hade jag gärna njutit en god kopp kaffe i...
Precis vad jag funderat på idag, hur ska man orka??? Nu gäller det att hålla i ordentligt...
Erika