onsdag 21 oktober 2009

Sju saker om mig själv

Jag har fått den här utmärkelsen av Maria som har bloggen Life of a Hero och det tackar jag så hemskt mycket för. Med utmärkelsen följer en utmaning som innebär att man ska berätta sju saker om sig själv, hm. Tror att ni vet en del om mig redan men jag ska försöka..... Jag har älskat allt i djurväg sen jag var pytteliten. Undulater, vandrande pinnar, akvariefiskar, marsvin, katt och så i tonåren hund. Och på den vägen är det.

Jag har växt upp med fyra bröder, jag har tre söner och numera ett barnbarn som är en liten tjej. Min älsklingstjej!

Jag är östgötska i botten även om jag nu bott i Småland länge.

Jag jobbar med ekonomi i en organisation som omsätter ca sex miljarder kronor.

Jag är ganska kass på matlagning, tycker inte det är roligt helt enkelt.

Jag älskar att vara utomhus och framförallt i närheten av havet. Men skogen går också bra.

Jag har börjat en fotokurs med målsättning att utveckla mitt fotograferande. Men jag är så otålig så jag undrar hur det ska gå.

Nu ska man lämna den här utmärkelsen och utmaningen vidare till sju bloggare. Jag väljer att ge utmaningen till alla som vill vara med och berätta lite om sig själv. Utmärkelsen är ni värda allihop, så varsågod.

4 kommentarer:

mimmi sa...

Det var roligt att få läsa lite om dig :) Det är alltid intressant att läsa lite sakar om vad folk tänker och vad de gillar :)
ha en fin kväll:) och grattis till awarden :D
kram

johanna [FOTOBLOGG] sa...

tack så mycket! ja, det förstår jag verkligen inte hur du orkar :O speciellt på vinterhalvåret när det är så mörkt och kallt...

anemonen sa...

Så vacker hon är och vilken glans i pälsen!!!

AnnaKK sa...

Den här utmaningen hittar man var och stans nu, och det är så kul att läsa dem! :-)

Åh, fotokurs! Vad skoj!!!