onsdag 20 januari 2010

Ordlös onsdag - vinter

Fler bidrag finns här

15 kommentarer:

Hedwig sa...

Vintrigt, lantligt, vackert.

Lasseivomma sa...

På din fina bild kan jag tycka att vintern är vacker, annars börjar jag tröttna, inte minst på snöskottning.

BP sa...

Håller med Lasseivåmma. Bilden är dock suverän:-)))
PS. Stort tack för att du gladde dig åt den lyckade räddningsaktionen av min PC. DS

Marie sa...

Mmmmm så vintrigt och vackert. Rofyllt och stilla.

Maria sa...

Vackert och mycket fint!
Ha en bra onsdag!

LissenTo sa...

Riktigt vacker vinterväg (och bild), där skulle jag gärna ta en promenad.
Ha en skön onsdag!

Karin Wijk sa...

Vilket härligt ljus!! och vilken stillsam och vacker plats. / Kram

Olga T sa...

Här vill jag öppna grinden och se på vad som finns bakom

Mimmi sa...

en fin vinterbild:) och man ser ju att solen tittar fram lite också :)

Anonym sa...

Härligt romantiskt med en grind, björk och snön. Som ett vykort!

Mona sa...

Vacker vinterbild.

Wildhearts sa...

Vilken komposition. Väldigt vacker bild!

Pialotta sa...

Underbart vintervitt.. här ligger oxså snön igen nu i Skåne, men jag är så förkyld att det inte blev någon promenad idag..

Anette sa...

Vintervitt och vackert, men inte så mycket som hos mig........dessutom har jag fått rejält med påfyllning idag, så det dröjer ett tag innan våren kommer.....

AKO sa...

Fint med de snötyngda träden som ramar in bilden!