onsdag 5 maj 2010

Grönt är skönt

ORDLÖS ONSDAG

12 kommentarer:

Pialotta sa...

Grönt är verkligen skönt och skönheten ligger i det enkla som din bild:)

Johanna S sa...

Härlig och ren bild med vackert ljus!
Ha en fin onsdag!
Johanna

Rantamor sa...

Håller med dom andra en helt underbar bild..i sin enkelhet. Du har fångat ett fint ljus i din bild..
Det är mycket vårblommor idag, men hos mig blommar ingenting ännu..jo tussilago såg jag igår. Men vem vill se det när det blommar så skönt hos alla andra. =)

Ha d gott.

mimmi sa...

så vackert fotat med solstrålen som lyser på andra sidan av lövet :)

Erik "Semlan" sa...

Kan väl knappast vara färskt foto. I så fall har våret kommit långt i Kalmar...? Det är snyggt, med löv i sol och skugga. Ju fler bidrag jag ser, ju mer köper jag "grönt är skönt". Vill bara ha mer värme, den är lite skral...

Monica o Jacob sa...

Tänk att man kan få till något så vackert av några blad, helt suveränt;-)
Ha en skön onsdag;-)

Anette sa...

Jag antar att det är en arkivbild annars är väldigt långt för oss i växtligheten! Vackert är det i alla fall! /Anette

Misswhatsit sa...

Så vackert solljuset lyser genom bladen!

Lasseivåmma sa...

Härlig sommarbild, men så där utslaget var det inte i morse. Vi mötte snö uppe mot Oskarshamn.

Karin A sa...

Vilken härlig ljusgrön färg och vackert ljus! Gillar verkligen det första gröna som kommer...

Kram Karin

carina@pocolococreativo sa...

Underbar bild! Naturen talar sitt eget språk och krånglar inte till det.

AKO sa...

Grönt i många nyanser med ett härligt ljus! Jag har alltid gillar formen på det där löven.