måndag 26 januari 2009

Utan ord - det finns hopp

Fler bidrag finns hos Pumita.

12 kommentarer:

Veronica sa...

Jag kanske är lite bakom!
Vad är det?
Odling inne?
Läcker bild!
=)

Anonym sa...

Det ser väl inte ut så ute hos er? I så fall ....*wow*

Anonym sa...

Vad är det för slags odling? Jag kan inte ens gissa...

Photos by Storm sa...

Kanske bäst att jag förklarar. Bilden är tagen den 4 december. Och det är ett fält med höstsådd, heter det så? Har ingen aning om vad det är man sår på hösten, kanske någon vet. Vackra spröda gröna rader är det i alla fall/Lis

Anonym sa...

Denna bilden skänker en del hopp. Det tycks i alla fall växa på åkrarna trots lågkonjunktur:o)
Mvh S-O

Pumita sa...

Vad är det som växer här? Skönt med grönska!

Della sa...

Jippiii! Det Finns hopp!

sinneskatten sa...

Oh! du väcker min odlingslusta.

Anonym sa...

Snygg bild visst känns det lite hoppfullt.

Anonym sa...

Så grönt och härligt. Det är förmodligen höstkorn eller vete.

Tack för din kommentar hos mig, det finns en förklaring till bilden nu. /Ingrid

Marie sa...

Åh ja, och inte så himla långt kvar innan det börjar spira och gro :-)

Anonym sa...

Det ser spirande grönt ut. Det brukar ju klara av nån minusgrad iaf.