måndag 23 februari 2009

Utan ord

Fler bidrag hos Pumans dotter.

20 kommentarer:

Pumita sa...

"Jag vill ha ett nytt hem!" Här blir det svårt att välja...

annette sa...

Underbar bild, tur jag inte har möjlighet att vara där och gosa med dem, skulle nog då falla som en kägla och be att få köpa en av dem;)

Ha en bra dag!

annette

pudelflicka sa...

Vilken bild. Hur får man så många valpar att sitta still ??????????
I dag kommer en norsk bloggarkompis på besök. Hon ska stanna till på onsdag och det ska bli fantastiskt att få träffa henne. Hon pratar med djur och jag undrar vad pudlarna kommer att berätta.
Kram Hedvig

Anonym sa...

Vilken skön bild!
Kan inte vara lätt att välja där!

Men varför lutar bilden? ÄR det fotografen eller har de ställt soffan i en backe??

akson

Anonym sa...

vilken helt underbar bild!

Veronica sa...

Oh, vad dom är söta! Jag vill krama allihopa :)
Din triss är också hur fin som helst. Älgen som springer över vägen gillar jag, du hade verkligen kameran framme vid rätt tidpunkt.
Jag svarar på din fråga angående min "bröllopstallrik", varför det var så lite. Dom ställde fram fat med kött på bordet & i Italien brukar det finnas mycket, mycket mat på faten. Men det här bröllopet var lite sisådär, det fanns inte så mycket. Därför kunde jag inte låta bli att ta ett kort på den.

Ha det så bra!

Kram

Cecilia Artista sa...

Härlig bild av alla valparna. Och vad duktiga dem är som sitter så fint framför fotografen!

annalarssonphotography sa...

Så söta!
Ge mig ett nytt hem gnyr alla..
Jag skulle inte klara att möta alla de där valparna i verkligheten, jag skulle förmodligen ta med mig fler än en hem ;)

Ha det gott och kika gärna in hos mig!

Anonym sa...

Haha men så härligt foto! :)

Jenny sa...

Fel tid för valpbilder, har lovat min man att vi inte ska ha någon förrän tidigast om ett halvår!
Jag undrar hur du lyckades få dem att vara stilla...

Helena Dovier sa...

Åh, den Sören-bilden kommer jag ihåg så väl! Så himla fin med alla gosarna uppradade i soffan utomhus! Tänk att Thaba var en av dem :-).

Ha en bra start på veckan!

Kram från Helena och Juvelen

Veronica sa...

Oj oj oj....så söta.
Lika roligt varje gång med bäbis bilder. Som jag säkert sat förut så har min svärmor kennel och innan det är dax att byta hem är det dax för fotografering på detta sätt =)

annette sa...

Nu har jag lagt ut fler bilder från "Ditt" Hästholmen!


Ha det så gott!

Kram //annette

Kerstin sa...

Det var bra gjort att få åtta hundar att sitta stilla och ta ett kort. :)
Kul bild.
Ha en fin kväll.

Della sa...

Spontana reaktionen: hur kommer det sig att de sitter kvar? Du måste ha bra pli på dem.

Anonym sa...

Vilken underbar rad med valpar!
De ser ju för söööta ut allihopa!

/Caroline

Anonym sa...

VoV med enkelt v säger jag bara till denna bild.

Ninni sa...

Oj ett helt gäng med sötnosar! Undrar hur de gjorde när de skulle fotograferas, där hade jag gärna vilja vara med;)
Må så gott!

Karins fotoblogg sa...

Härligt! och kul! med så många på rad. Alla dessa ögon som tittar med huvudet på sned. Kan man annat än smälta?!!
Ha det gott

Anonym sa...

wow så söta valpar! hur håller du reda på alla namn?