onsdag 22 april 2009

Ordlös onsdag - gammal

Fler bidrag finns hos här

16 kommentarer:

Marie sa...

Måååånga rumpor har suttit där ;-) Nu är den gammal och sliten, men vacker för en amatörfotografnörd som jag.

Amanda sa...

Den var sliten och gammal. Oj vad det skulle kännas i baken om man skulle trampa omkring på den cykeln. En vacker bild på gammalt. /Amanda

annalarssonphotography sa...

Grymt snygg bild!!

Jag publicerade en liknande för ett tag sedan ;)
Det är nåt speciellt med rost, slitet och använt - jag tycker mycket om din bild Lis! :)

Ha en fin dag!
Anna

Niklas exponeringstränar sa...

Bra tolkning på temat "gammal" och snyggt fotat. Bra bakgrundsoskärpa och sadelstolpen gör en snygg diagonal. Det fyrkantiga formatet blir pricken över i.

Simma lugnt
/Niklas

Ninni sa...

Snyggt! Jag kan bara instämma i allt Niklas säger...Dessutom tycker jag att det är ett extra plus att den lilla turkosa trasan ligger där under sadeln...för att torka sadeln torr kanske...eller är det resterna av stoppningen??

Rajson sa...

Det där såg inte så bekvämt ut.
Men destå roligare foto!Snyggt!

NatureFootstep sa...

jag tänker inte sätta mig på den. Den saken är klar :)

Fotsteg i Rabatten sa...

den enda anv för den är väl som fotomodell. et duger den till.

Anonym sa...

Ajaj, den gör nog ont att sitta på!

Camilla Alvén sa...

Oj, den där var riktigt gammal!

Mimmi sa...

Ja jisses ..den kan man nog verkligen kalla gammal:) men jag tror nog att den har blivit flitigt använt en gång i tiden
hm .ser så ut i alla fall :)
ha en bra dag
kram

Karins fotoblogg sa...

Snygga färger! och bra tolkning.
Vilken fin header du har!

Kram

Ulrica sa...

En gång ny och mjuk för rumpan... nu gammal, sliten och ingen hit för någon rumpa:)

marie roxbro sa...

Tänk att något så fult och gammalt kan bli så vackert på bild...ha det gott

Veronica sa...

Hej Lis!

Som vanligt vackra bilder här hos dig :) Hur fint som helst, plus den nya bilden i headern!

Kram

Anna-Carin sa...

Ja du.. det var en gammal sadel,finns cykeln kvar :-)
Hej svejs // Anna-Carin