söndag 21 mars 2010

Bildligt talat v 12


Fler bidrag finns hos Mimo

13 kommentarer:

Pialotta sa...

Siluetter.. jag gillar siluetter.. fin bild verkligen:)

Lasseivomma sa...

Vacker siluett på dina långbenta kamrater. En talande bild, verkligen.

Eva-Lena sa...

Vackert, även jag är svag för siluetter, speciellt med hundar inblandade :)

Svar på din fråga, jag längtar ihjäl mig efter valpar :)

Ha en fin kväll//E-L

Pumita sa...

Vackert! och benen fulla av spring... iaf på hunden till höger. =)

Resa med Herbert sa...

Hej!

Underbar bakgrund till siluettbilden, jättevacker.

Må gott, önskar Irene

Della sa...

Ser skönt och friskt ut.

Nollan sa...

Snyggt med silhuetterna av både tvåbening och fyrbeningar mot den vackra himlen!

Wildhearts sa...

Det ser härligt ut! Snyggt fotat med siluetter mot den vackra himmelen.

Cecilia Artista sa...

Morgon- eller kvällspromenad? I vilket fall som helst så skön bild! Gissar att hundarna gillar att ta ett dopp också!

Unknown sa...

vilken fin bild, jag gillar silhuetterna och den vackra himmelen.

Monica o Jacob sa...

Otroligt läckert foto;-)
Ha det bra;-)

mimmi sa...

Det var ett jätte läckert foto :)
men det var kanske för kallt för att bada misstänker jag :)

mimmi sa...

Jag har inte plockat bort någon nummer skyllt ... bilen är så dammig att man inte kan se den ..det var det som var det roliga med bilden :)