lördag 13 mars 2010

Utmärkelse

Jag vill tacka Eva-Lena för denna fina utmärkelse. Jag blir så glad. Eva-Lena inspirerar mig mycket i mitt fotande och dessutom delar vi ett annat stort intresse - HUNDAR. Jag vill ge utmärkelsen vidare till alla som besöker min blogg, varsågod. Den här gången ska jag också försöka välja några som varit med och utvecklat mitt fotande (inkl Eva- Lena) under lång tid. Ett stort tack till er!
Camillas foto
Karins fotoblogg
Karin A fotografi
Niklas exponeringstränar
Mitt fönster mot skogen
Ninni fotografia

4 kommentarer:

Karin Wijk sa...

Grattis till utmärkelsen, den är du verkligen värd! Och tusen tack!! Måste säga detsamma! Vi har följts åt med våra bloggar under en längre tid nu och det har varit så roligt, inspirerande och lärorikt, så stort tack !Hoppas vi följs åt en lång tid framöver :-)/ Kram

Ninni sa...

Ett GRATTIS till utmärkelsen förstås och ett varmt tack för att du delade med dig av den till mig. Det gör verkligen gott just nu att veta att jag inte är bortglömd trots att mitt bloggande är helt åsidosatt.
Så fort jag får tillfälle så kikar jag in hos mina favoriter även om jag inte ger mig tillkänna genom några kommentarer. Och till dem räknas ju du :)
Tack för all inspiration som du ger!
Kram Ninni

Anonym sa...

Tack för utmärkelsen. Roligt att du tycker att mina kommentarer utvecklar dig. Jag fortsätter så gärna att kommentera. Fortsatt trevlig söndag./Niklas (som sitter på farmors dator)

Karin A sa...

Tack snälla! :) Vad glad jag blev över dina ord...det är roligt att vi kan hjälpa varandra att utvecklas.