onsdag 24 mars 2010

Ordlös onsdag - i rörelse

Fler bidrag finns här

13 kommentarer:

pudelflicka sa...

Verkligen en bild med rörelse !
Jag har också små vita påskkycklingar!
Hos mig blir det ingen gul påsk.
Kram Hedvig

Maria G sa...

Snygg och fin bild på vovvarna som leker! Fartfyllt och härligt!
Ha en bra dag!

Marie sa...

Rörelse med stort R vill jag säga! Fint redigerad!!!!

Lasseivomma sa...

Snygg bild på fint motiv. Jag blev så inspirerad av din bild så att jag bytte min till en svartvit (eller nästan sv/v).
Tack.

Monica o Jacob sa...

Dagens läckraste foto, härliga ser dom ut dina tjejer.
Ha det bra;-)

Gunsside sa...

Stilig, her leker de seg og bildet var lekkert i sorthvitt ;)

Liane sa...

Så läcker bild ful lav liv, så rätt i sv/ vitt.

Niklas exponeringstränar sa...

Helgens snö har väl smält, men ny har kommit, som väl är på väg att smälta. Men det går så sssaaaktaaa :(
Rolig bild. Såg först inte hur många hundar det var...två eller tre...och vems kropp hör ihop med vilket huvud?
Ha en bra onsdag
/Niklas

Eva-Lena sa...

Snyggt, säger jag bara, det här gillar jag! En hundbild åt det abstrakta hållet :)

Ha det gott/Kram E-L

mimmi sa...

Jätte snyggt fotat :) jag skrattade lite när jag såg att båda bakbenen var i luften på den ena :)
kramiz

Olga T sa...

Du har mycket rörelse runt omkring dej kan jag tro. Kul bild!

ormbunke sa...

Jag hoppas att den här bataljen slutade lyckligt. Kul och fin bild. Anita

Misswhatsit sa...

En rolig och fartfylld bild. Den ser ut som ett modert konstverk i svartvitt.